HYVÄKSYYKÖ WAK PALAUTUKSIA?

Tottakai. Jos et ole tyytyväinen tilaukseen, sinulla on paketin vastaanottamisesta 14 päivää aikaa palauttaa tuotteet, joita et halua ja me suoritamme hyvityksen sinulle.

Seuraa allaolevia vaiheita. Katso vaiheet. .

Kun olemme vastaanottaneet palautetut tuotteet, hyvitykset maksetaan sinulle takaisin 7 arkipäivät kuluessa. Hyvitettävä summa on tuotteiden hinta, sekä tuotteeseen liittynyt toimitusmaksu. (1)

Muistathan, että me otamme vastaan ainoastaan tuotteiden palautuksia. Jos haluat vaihtaa lankaa, väriä, mallia tai puikkoja, sinun täytyy tehdä uusi tilaus osoitteessa www.weareknitters.fi

Jos olet vastaanottanut viallisen tai väärän tuotteen, ota yhteys asiakaspalveluumme, josta saat ohjeet kuinka toimia asian suhteen. Pyrimme selvittämään asian mahdollisimman nopeasti ja sujuvasti.

Palatusehdot | FAQs

PALAUTUS VAIHE VAIHEELTA

Ilmoita WAK tiimille palautuksestasi

Tulosta palautuslappu

Valmistele paketti palautusta varten

Lähetä

1. Ilmoita WAK tiimille palautuksestasi

Täytä palautuslomake, jonka löydät täältä.On erityisen tärkeää, että täytät lomakkeen oikein ja valitset palautustavan. Lähetä palautuslomake meille asiakaspalvelun kautta.Asiakaspalvelu tiimimme vastaa sinulle lähettämällä yksityiskohtaiset ohjeet kuinka toimia palautuksen suhteen. Älä jatka palautusprosessia ennen kuin olet saanut vastaukset asiakaspalvelustamme.

2. Tulosta palautuslappu

Kun vastaanotamme palautuslomakkeesi (kohta 1), luomme sinulle palautuslapun, jos se on saatavilla maahasi. Palautuslappu lähetetään sinulle sähköpostitse. Tulosta tämä valmiiksi maksettu palautuslappu ja kiinnitä se palautettavan laatikon ulkopuolelle.

*Jos tämä ei ole saatavilla maahasi, jätä kyseinen kohta huomioimatta ja seuraa suoraan asiakaspalvelustamme saatuja, tapauskohtaisia ohjeita.

3. Valmistele paketti palautusta varten

Tuote tulee palauttaa samassa kunnossa, kun se on vastaanotettu, samassa pakkaukksessa, sisältäen samat merkit ja tarrat, samassa laatikossa, tai laatikossa joka on mitoiltaan saman kokoinen. Lisää laatikon sisälle tulostettu ja täytetty palautuslomake. Kiinnitä laatikon ulkopuolelle palautuslappu, jonka tiimimme on lähettänyt sinulle sähköpostitse (kohta 3).

4. Lähetä

Vie laatikko paikalliseen postitoimistoon tai DHL pisteeseen, riippuen siitä mikä firma on alunperin toimittanut paketissi sinulle. We Are Knitters on jo maksanut postimaksut ennakkoon, joten sinun ei tarvitse maksaa mitään, kun lähetät paketin palautettavaksi.

Alapuolelta löydät postitoimistojen linkkejä, joihin voit palauttaa pakettisi, asuinmaastasi riippuen.

PALAUTUSMAKSUT

MaakohtaisetHinnat
Finland7,95 €

KUINKA KAUAN PALAUTUKSIEN HYVITYSMAKSUJEN SAAMISESSA KESTÄÄ?

WAK maksaa sinulle palautettujen tuotteiden hinnan takaisin 7 päivän sisällä siitä, kun olemme vastaanottaneet palautetun tilauksen. WAK ei ole vastuussa rahojen viivästymisestä, joka johtuu pankkisi ehdoista.

WAK PALUTUSEHDOT

WAK hyväksyy palautuksia 14 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta. 
 
WAK palauttaa rahat, kun paketti on vastaanotettu. WAK hyvittää saman rahasumman, jonka asiakas on tilauksesta maksanut, sisältäen kaikki tuotteet, sekä postikulut. Tämä sisällyttää tarjoukset, alennukset ja alennuskupongit. 
 
Tuotevalikoimassamme saattaa tulla muutoksia 14 päivän sisällä, jonka takia tuotteillamme on ainoastaan palautusoikeus, eikä vaihto-oikeutta, vaikka tuotteiden hinta olisi sama. Jos haluat toisen tuotteen palautetun tilalle, suorita palautusprosessi ja tee uusi tilaus nettisivuillamme.
 
We Are Knitters ei ole vastuussa toimituksen aikana tapahtuvista tapauksista tai katoamisista.  
 
WAK ei ole vastuussa palautuksien suorittamisesta, jos palatutettu paketti ei sisällä samoja tuotteita, jotka on merkitty asiakkaan palautuskuittiin. WAK maksaa hyvitykset vain vastaanotetuista tuotteista. WAK maksaa hyvityksen ainoastaan tuotteista, jotka ovat samassa kunnossa kun tilaaja on ne vastaanottanut.  
 
Kuitenkin, jos vastaanotat viallisen tai väärän tuotteen, olemme pahoillamme. WAK tiimi selvittää tämänkaltaiset asiat henkilökohtaisesti kanssasi, mahdollisimman pian! Tämän kaltaisessa tapauksessa, sinun tulee ilmottaa asiasta asiakaspalveluumma. WAK tiimi ottaa sinuun yhteyttä ja antaa sinulle ohjeet kuinka toimia juuri tässä tapauksessa.